כיצד ליצור פליירים עסקיים יוצאי דופן



פליירים הם כלי שיווקי יעיל ובמחיר סביר. בין אם אתם פותחים חנות חדשה או מנסים להרחיב את טווח ההגעה של העסק שלכם, הם מעבירים את מסר המותג שלכם וממירים מכירות באמצעות עיצוב אטרקטיבי ומכוון פעולה.

אבל כדי להפיק את המרב מהכלים הרב-פונקציונליים הללו, כדאי לעצב אותם תוך התחשבות בגורמים מסוימים. אלה כוללים יצירת רושם ראשוני חיובי, איך להתבלט ובעל מסר ברור.

כדי ליצור עלון מושך את העין אך פרקטי, עקוב אחר הטיפים המהירים הבאים.

הנה איך ליצור פליירים עסקיים מרשימים

עלון עסקי נהדר צריך להיות מורגש ופונקציונלי כאחד, אז שימו לב לעיצוב שלו. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם כשמרכיבים עלון עסקי מקצועי.

1) להעביר מידע בצורה תמציתית

המסר של העלון שלך גובר על העיצוב שלו, אז אל תאפשר לקורא היעד שלך להיות מוסחת על ידה. כן, הוא צריך להיות בולט מספיק כדי להרים אותו, אבל העלון שלך צריך להעביר את המסר שלו בצורה ברורה ותמציתית.

2) חלק את התוכן שלך למדורים

פליירים קטנים כך שיש לך מעט מקום להציג מידע חיוני. פסקאות ארוכות ירתיעו את הקוראים, אז הקפידו לחלק את התוכן שלכם לחלקים כדי שיהיה מושך מבחינה ויזואלית.

3) בחר תמונות בזהירות

תמונות משמשות כנקודת המגע הראשונה של העלון שלך עם העסק שלך, אז בחר אותן בקפידה. עניין את הקוראים שלך ועשה רושם ראשוני חיובי אולי עם פרצוף מחייך. התמונות צריכות להיות לפחות 300 dpi (נקודות לאינץ') כדי למנוע טשטוש או פיקסלים.

4) שיהיה קל להבנה

הימנע ממילים גדולות כדי איכשהו לגרום לפלייר שלך להיראות 'מקצועי'. במקום זאת, שמרו על המסר שלכם פשוט וקל להבנה. הכותרת צריכה להיות ברורה; ההודעה, קריא. כותרות וכתוביות מודגשות אך הימנע משימוש בכל הכותרות מכיוון שהן קשות לקריאה.

5) תן צורה ייחודית

דרך מצוינת נוספת להתבלט היא לנטוש את גודל העלון המסורתי A4 ולבחור בצורה לא שגרתית. ניסוי עם ריבועים, עיגולים, מלבנים, משולשים ומשושים כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים.

הדפסת פליירים ירושלים

עובד במרכז דפוס ובדפוס משתמש בזכוכית מגדלת ובודק את איכות ההדפסה

6) בחר פלטת צבעים מתאימה

פלטת צבעים טובה עוזרת ליצור פלייר רלוונטי, משכנע ובלתי נשכח. בחר את זה שמתאים למותג שלך ויש לו אלמנט פסיכולוגי חזק כדי לעורר את הרגשות הנכונים. ההימור הטוב ביותר שלך הוא להשתמש בערכת הצבעים של הלוגו שלך. יש לנו פוסט שיכול להדריך כיצד להשתמש בפסיכולוגיית צבע כדי להעביר טוב יותר את המסר שלך. לדוגמה, ירוק פירושו צמיחה ואיזון, כחול פירושו אמינות וידע, ואדום פירושו התלהבות ותשוקה.

7) השתמש בנייר הנכון

בחירת הנייר המתאים חשובה לא פחות מהעיצוב והעותק של העלון. בחר נייר עבה שכן דק יותר סביר שיגיע לפח מכיוון שהוא נראה פחות מקצועי. חברות הדפסת פליירים תל אביב רבות בטורונטו מעדיפות נייר מבריק במשקל 100 ק"ג. זה דק יותר מקארדסטוק אבל עבה מנייר הדפסה רגיל ובעיקר אטום לקמטים.

8) הוסף קריאה לפעולה

קריאה לפעולה (CTA) מסבירה את מטרת העלון שלך. לדוגמה, אם אתה מדפיס אותם כדי לעזור בהשקת מוצר חדש או מציע הנחות על קיימים, CTA רלוונטי מסביר היכן למצוא אותם או כיצד לקבל את ההנחה. 'התקשר אלינו', 'הזמן עכשיו' ו'צור קשר' הן דוגמאות נפוצות.

9) כלול את פרטי הקשר שלך

זו נקודה ברורה שנשכחת לעתים קרובות. ציין את פרטי הקשר של העסק/חנות שלך, רצוי בתחתית העלון שלך.

10) הגבל את הגופנים שלך

הימנע מהעומס של העלון על ידי שימוש רק בשניים או שלושה גופנים קלים לקריאה. לחץ על קישור זה כדי ללמוד על הגופנים הטובים ביותר (והגרועים ביותר) עבור פרויקטי הדפסה שונים.

11) תמיד הגהה

אף עסק לא רוצה לקדם את עצמו באמצעות פלייר באיות שגוי, לכן הגהה את העותק שלך מספר פעמים לפני שליחתו להדפסה. זה כולל לא רק שגיאות כתיב או דקדוק אלא מידע חסר/שגוי, פריסה, מיקום התמונות וגוני צבע.

 פלייר מעוצב היטב וללא טעויות הוא דרך מצוינת לקדם את המוצרים והשירותים שלך ללקוחות פוטנציאליים. אני מקווה שהטיפים האלה יעזרו לך ליצור אחד שהוא גם אטרקטיבי וגם פונקציונלי. לאחר שתהיה לכם עיצוב מרשים, פנו אלינו להדפסת פליירים בזול באיכות גבוהה בטורונטו.


עוד מאמרים בנושא:


טיפים להדפסת פליירים עם תוצאות טובות יותר


מדוע הדפסת פליירים כל כך חשובה לעסקים


הדפסת פליירים 4# הסודות לקמפיין מוצלח


הדפסת פליירים 10# טיפים להבלטת העלון שלך


הדפסת פליירים 10# דרכים לפלייר מוצלח


נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך:


הדפסת פליירים זה משתלם לך!


הפצה וחלוקת פליירים












תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הפצה וחלוקת פליירים

הדפסת פליירים זה משתלם לך!

מהם היתרונות של מגנטים לכרטיסי ביקור?