הדפסת פליירים זה משתלם לך!

 



הדפסת חומרים שיווקיים היא השקעה רבת ערך.הדפסת פליירים בזול מושלמים להעברת מסר פשוט, כזה שעשוי להיות מוגבל בזמן, כמו הצעת מוצר או פתיחת סניף. בין אם הם מיועדים להפצה ביריד סחר, באמצעות דיוור ישיר או בחנות, כולם צריכים לפעול לפי אותם עקרונות בסיסיים. אלה יבטיחו לעיצוב שלך השפעה ותכלית, וייצור החזר על ההשקעה שלך.


הפוך אותו לוויזואלי

אתה רוצה שהדפסת הפליירים בראשון לציון ימשוך את תשומת הלב של אנשים, אולי מרחוק. העיצוב הכללי, הצבעים, התמונות או הגרפיקה צריכים להיות נועזים כדי ללכוד את מהות המסר שאתה מנסה להעביר. לפעמים, שימוש בצילומים שממקמים מוצר בסביבתו המיועדת יכול להיות מבלבל, מכיוון שהם דורשים פרשנות. זה עשוי לעבוד עבורך, בהתאם למקום שבו אתה מתכוון להציב את העלונים, אך בדרך כלל עליך להקפיד לשמור על העלונים שלך פשוטים וניתנים לזיהוי בקלות. אם אתה מצלם תמונות משלך, עיין בטיפים שלנו לצילום תמונות שיווקיות טובות יותר .


תמכור את ההטבות

עם כל מוצר או שירות, אתה שואף לפתור צורך או רצון. הבהירו כיצד ההצעה תעזור ללקוח, כמו לומר 'תפוצץ את הטחב מהכונן שלך תוך דקות' במקום 'מכונת שטיפה בלחץ גבוהה של 150 בר'. אנשים נוטים יותר להתייחס לאפשרות הראשונה ולדמיין כיצד הם יכולים להשתמש בה כאשר אתה רואה את המוצר או השירות מנקודת המבט שלהם. לאחר מכן תוכל לרשום את המאפיינים העיקריים ברגע שיש לך את תשומת הלב שלהם, אבל לעשות זאת באנגלית פשוטה, הימנעות מז'רגון טכני, מכיוון שאתה עלול לאבד אותם אם הם לא מכירים את המידע.


הקפידו על טקסט קצר

נסה להעביר את המסר שלך בכמה שפחות מילים בהדפסת פליירים בפתח תקווה. זה לא אומר לכתוב ב-'tweet speak', להחמיץ מילים פחות חשובות כדי להשתלב בספירת התווים. אתה רק צריך להימנע מטקסט ארוך, להשתמש בנקודות תבליטים ומשפטים קצרים בכל מקום אפשרי כדי לסכם את ההודעה שלך. זה יקל על הסריקה של הפלייר וישאיר לך משהו להגיד כשהלקוח ייצור איתך קשר. הקפד לבדוק את הפרטים כגון תאריכים, החרגות הצעות ומחירים כדי למנוע הדפסה חוזרת יקרה או בעיות בשירות לקוחות.


הפוך את זה לאישי

הטון שלך ישתנה בהתאם לענף שלך אבל סביר להניח שיהיה לך קול טבעי שמשקף את קהל היעד שלך. תשתמש בזה. אל תתאמץ "למקצע" את הכתיבה שלך, מכיוון שזה עלול להרתיע את הקורא. היה ידידותי ובלתי רשמי כדי שהעסק שלך יישמע נגיש, במיוחד אם אתה מחפש למשוך לקוחות חדשים באמצעות קמפיין דיוור ישיר.


קריאה לפעולה

בקשו מהם לעשות משהו! אולי תרצה שהם יגיעו לחנות שלך ביום או בשעה מסוימת, אולי תרצה שהם ירשמו באינטרנט או יתקשרו אליך להזמין, לקבל הצעת מחיר או סתם לקנות משהו. אבל אתה כנראה רוצה שהם יגיבו לפלייר בדרך כלשהי אז אל תשכח לכלול מה אתה רוצה שהם יעשו לאחר מכן. כלול תמיד את פרטי הקשר שלך, גם אם זה לא הפעולה, מכיוון שחלק מהאנשים לא יוכלו להשתתף או לקנות עכשיו וירצו פרטים נוספים.


עוד מאמרים בנושא:


טיפים להדפסת פליירים עם תוצאות טובות יותר


מדוע הדפסת פליירים כל כך חשובה לעסקים


הדפסת פליירים 4# הסודות לקמפיין מוצלח


הדפסת פליירים 10# טיפים להבלטת העלון שלך


הדפסת פליירים 10# דרכים לפלייר מוצלח



נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך:


כיצד ליצור פליירים עסקיים יוצאי דופן


הפצה וחלוקת פליירים









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הפצה וחלוקת פליירים

מהם היתרונות של מגנטים לכרטיסי ביקור?