הפצת פליירים כמה להדפיס ולהפיץ
כמה פליירים צריך להדפיס? האם אתה מתכונן לשלוח פליירים ואתה פשוט לא בטוח איך אתה הולך להתחיל? הישאר בסביבה בזמן שאנו בוחנים כיצד לבחור את המספר הנכון של עלונים להדפסה עבור מסע הפרסום שלך.
אולי כבר החלטת באיזו שיטה אתה הולך להשתמש או אולי אתה אפילו לא בטוח בזה עדיין. אבל כך או כך, אתה פשוט לא יודע כמה אתה תצטרך.
הדפסה של יותר מדי פירושה שאתה מבזבז ציוד וכסף. הדפסת מעט מדי פירושה שאתה עלול לפספס את הלקוח המושלם הזה. אז מה בדיוק אתה צריך לעשות? אם אתה תוהה 'כמה פליירים צריך להדפיס' פשוט המשך לקרוא כאן.
להפצה מדלת לדלת
כאשר אתה מחלק את העלונים שלך מדלת לדלת, קצת יותר קל להבין את המספרים המדויקים שאתה צריך. סוג זה של הפצה אומר שאתה הולך ללכת באופן אישי (או לשכור שירות) שיכול להעביר את העלונים לכל בית ברדיוס מסוים.
כמה פליירים עלי להדפיס להפצת פליירים מדלת לדלת ? תחילה עליך לבחור אזור שאליו ברצונך למקד עבור מסע הפרסום שלך. לאחר מכן, תוכל לחשב כמה עלונים יידרש כדי לכסות את האזור הזה.
מכיוון שתוכלו לחפש את מספר הבתים באזור, תוכלו לוודא שיש לכם מספיק עבור כל בית. זה יכול להיות הרבה יותר קל עבורך וזה הולך להוציא את הניחוש מהתהליך.
תהיה לך הזדמנות לשלוח לכולם. אם ברצונך להדפיס רק מספר מוגדר של פליירים, תוכל לעשות זאת גם כן. זה רק יגביל את האזור שאליו מעבירים את העלונים שלך, אבל כל אדם בתוך אזור מוגדר עדיין יקבל עלון.
להפצה יד ביד
חלוקת יד ביד פירושה שאתה הולך ללכת ישירות אל אנשים ולדבר איתם. אתה הולך לתת להם את העלון שלך באופן אישי.
מה שיפה בזה הוא שאתה באמת יכול לאמוד את העניין שלהם כאשר או לפני שאתה נותן להם פלייר.
יכול להיות שיש לך אנשים שאומרים לך שהם לא מתעניינים או שיש לך אנשים שאתה פשוט יודע שהם לא מעוניינים. זה אומר שאתה יכול לשמור עלון על אותו אדם ולשמור אותו כדי לתת למישהו אחר. זה יגדיל את שיעור התשואה שלך.
אז כמה עלונים תזדקק להפצת עלונים ידנית ? זה תלוי איפה אתה הולך להיות וכמה זמן אתה רוצה להיות שם. אם אתה הולך לעמוד באותו מקום (או אפילו להסתובב) במשך כמה שעות אתה תצטרך מספיק פליירים כדי להעביר אותך את כל התקופה הזו, אבל אתה גם לא רוצה שיהיו יותר מדי.
דיבור עם אנשים בכלל, אפילו רק עם כמה מילים, הולך להאט אותך קצת ולהקשות עליך להתעלף כמה שיותר עלונים.
ובכל זאת, אתה אמור להיות מסוגל להגיע לכמות הגונה של אנשים. באופן כללי, סביר להניח שאתה יכול להעביר 30-50 פליירים בשעה, אם אתה באמת עובד בלדבר עם כל מי שאתה יכול.
עבור הפצת פליירים רכב לרכב
למי שמחפש הפצה ישירות על כלי רכב, תצטרך לחשוב היכן אתה הולך להיות. כעת, חלוקת מכונית לרכב פירושה שתעבור לאזור חניה או מבנה ספציפי ותעלה את העלון ישירות על הרכב של כולם.
אתה רוצה להיות מסוגל לכסות את כל שטח החניה, מה שאומר שאתה צריך לקבל מושג גס כמה כלי רכב עומדים להיות שם באותו זמן נתון.
אם אתה מפיץ על מכוניות תחשוב רק על זה, כמה אנשים נמצאים שם בדרך כלל? האם אתה הולך למרכז קניות גדול בסוף שבוע ? אם אתה עשוי להזדקק למאה פליירים או יותר.
אם אתה הולך לחלון ראווה קטן, אולי תוכל להסתדר עם 30 או פחות. אם אתה רוצה למקד לכמה אזורי קניות מרכזיים, ייתכן שתצטרך כמה מאות.
תחשוב על כמה אנשים נמצאים בדרך כלל במגרש הזה בכל יום נתון ואז הוסף קצת יותר כדי שיהיה לך חיץ. אתה לא רוצה שייגמרו לך העלונים, אחרי הכל.
להפצה לעסקים
הפצת פליירים רמת גן עסקים לעסקים יכולה להתייחס להליכה לעסקים והורדת עלון בודד, באותו אופן שאתה מעביר אותם מדלת לדלת.
זה יכול גם אומר לשאול את בעל העסק או המנהל אם אתה יכול להשאיר אצלם פליירים כדי שהלקוחות שלהם יוכלו לאסוף אותם כשהם עושים קניות.
לא משנה באיזו דרך תחליט ללכת על זה, אתה רוצה לוודא שיש לך את הכמות הנכונה של פליירים שיובילו אותך לכל אחד מהעסקים השונים שאליהם אתה רוצה ללכת.
תחשוב מה התוכנית שלך. אם אתה מתכוון להעביר עלון אחד לכל עסק אתה רוצה לחשוב לכמה עסקים אתה הולך.
האם אתה מסתכל על אזור מסוים? אם אתה כזה, אתה יכול לראות כמה עסקים פועלים באזור זה כדי לוודא שיש לך את המספר הנכון של פליירים.
אם אתה מתכוון להוריד מספר עלונים לכל עסק, אתה עדיין רוצה לדעת את המספר הכולל של עסקים. משם, אתה רוצה לקחת בחשבון 10-15 עלונים שנותרו בכל תחנה.
קבלת ההודעה הנכונה
בסך הכל, ישנן מספר דרכים שונות שבהן תוכל להעביר את המסר שלך לאנשים.
אם אתה מנסה להבין 'כמה פליירים צריך להדפיס' זה יהיה תלוי באיזו שיטת הפצה אתה משתמש ולכמה אנשים אתה באמת רוצה למקד.
יש לך כמה אפשרויות שונות, אחרי הכל. וגם אם אתה הולך עם שיטת הפצה מוגדרת לא אומר שאתה לא יכול להעביר יותר או פחות פליירים.
יש אנשים שאוהבים להדפיס את מספר העלונים שהם חושבים שהם הולכים להשתמש בכל מסע פרסום מסוים. אם אתה יוצא לסוף שבוע בודד, אולי תרצה להדפיס רק כמה עלונים שאתה יכול להתעלף באותו סוף שבוע.
מצד שני, אולי אתה רוצה להעביר 1,000 פליירים ולא אכפת לך כמה זמן זה ייקח לך. אם זה המקרה, אתה יכול להדפיס את העלונים שלך ואז לעבוד על איך אתה הולך להוציא אותם. זה יהיה תלוי לחלוטין בך ובתקציב שלך.
לא משנה מה אתה עושה, וודא שאתה יודע להפיק את המרב עבור הכסף שלך. אולי זה לא מספק את העלונים האלה לבד.
למעשה, ישנם שירותים בחוץ שיכולים לעזור לך במספר דרכים, כדי לוודא שיש לך את ההפצה הנכונה ושאתה עדיין יכול לנהל את העסק שלך ולעשות דברים חשובים יותר בו זמנית.
אפילו יותר טוב, הם יהיו בקיאים במה שאתה מציע, כך שקהל היעד שלך יודע בדיוק מה הם הולכים לקבל כאשר הם לוקחים עלון ומחליטים לבצע רכישה איתך. זה בהחלט יהיה שווה את זה, נכון?
עוד מאמרים בנושא:
טיפים להדפסת פליירים עם תוצאות טובות יותר
מדוע הדפסת פליירים כל כך חשובה לעסקים
הדפסת פליירים 4# הסודות לקמפיין מוצלח
הדפסת פליירים 10# טיפים להבלטת העלון שלך
הדפסת פליירים 10# דרכים לפלייר מוצלח
נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך:
כיצד ליצור פליירים עסקיים יוצאי דופן
תגובות
הוסף רשומת תגובה